Translate

Laura Cosoi va juca in Pariu cu viata

Laura Cosoi va juca în „Pariu cu viaţa“, din 19 noiembrie, în fiecare luni, la ora 20.30, la Pro TV, unde va interpreta personajul Mihaelei, psihologul şcolii, care va aduce echilibru în situaţiile tensionate. 

„Mi-a fost foarte dor să joc. Când am văzut prima oară serialul «Pariu cu viaţa» am fost foarte impresionată atât de subiect, cât şi de energia pe care o transmiteau tinerii de acolo. În momentul în care am primit propunerea, m-am bucurat foarte mult pentru că o parte din mine aparţinea deja acelei lumi“, declara Laura Cosoi.

Laura Cosoi a mărturisit că acest rol i-a împlinit un vis mai vechi, acela de a deveni psiholog: „Rolul interpretat de mine presupune o adevărată provocare, asta pentru că în urmă cu mulţi ani, în liceu, îmi doream să merg la facultatea de psihologie. Iată că destinul m-a ajutat şi m-a pus faţă în faţă cu visul din copilărie“. Laura este foarte încântată de atmosfera de pe platourile de filmare şi de colegii săi din trupa LaLa Band: „Am găsit o gaşcă de tineri minunaţi, profesionişti desăvârşiţi, de la care mă încarc zi de zi cu energie pozitivă“. Actriţa pregăteşte multe surprize telespectatorilor: „Aş dezvălui mult mai multe secrete ale personajului meu, dar vă las să o descoperiţi pe Mihaela aşa cum fac şi eu. Sper din suflet că o să vă placă surprizele pe care le aduce noul personaj din «Pariu cu viaţa»“, a adăugat Laura Cosoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu